هتل تالیون ایمپریال یک هتل 5 ستاره است که در کاخ قرن هجدهمی سنت پترزبورگ واقع شده است. این هتل یک مرکز اسپای منحصر بفرد در طبقه ی بالایی دارد که طول استخر داخلی آن 22 متر می باشد. 2 رستوران عالی، اتاق های کلاسیک و خدمه ی 24 ساعته در هتل ارائه می شود.

اتاق های هتل بزرگ و مجلل هستند و سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون و صندوق امانات را دارا هستند.

مرکز اسپای لوکس چند سونای مختلف، اتاق نمک و یک تراس آفتاب دارد. مهمانان می توانند انتخاب گسترده ای از انواع ماساژ و یا خدمات زیبایی داشته باشد.

بهترین غذاهای اروپایی در رستوران تالیون که برنده جایزه شده است، سرو می شود. غذاهای روسی هم در رستوران ویکتوریا موجود است که یک تراس را نیز ارائه می دهد. نوشیدنی های تازه هم در لابی بار آتلانتیس عرضه می شود.

خدمات دربان و دستگاه خودپرداز پول در داخل هتل موجود است.

موزه ملی هرمیتاژ و میدان کاخ در 3 دقیقه ای هتل واقع شده اند. بخش پذیرش 24 ساعته هتل می توانند تور قایقرانی و ترانسفر فرودگاهی را برای شما رزرو نمایند.

این هتل، یکی از اعضای «هتل های پیشرو جهان» و «انجمن های Virtuoso» است.

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور سنت پترزبورگ، به آن امتیاز 9.7 را داده اند.

براساس نظرات ثبت شده در سایت بوکینگ، اتاق های بزرگ، گرم و تمیز، غذاهای خوشمزه و متنوع، موقعیت مکانی فوق العاده، منظره ی زیبا، استخر سرپوشیده بزرگ روی بام هتل و... از مهمترین نکات هتل است. در کل هیچ نکته منفی در این هتل وجود ندارد.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور روسیه به شهر سنت پترزبورگ را دارند می توانند هتل تالیون ایمپریال را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر سنت پترزبورگ را در سایت راسفر مشاهده نمایید.